tisdag 5 mars 2013

Darling Diva "Bitches have birthday"

För en tid sedan hittade jag till Etsy och indielacken. Ett av de första lack jag då köpte var Darling Divas Bitches have birthday.
En rosa bas med massa glitter i större storlek och form. Ser riktigt fin ut i flaskan men på naglarna ville den sig inte.
Tyvärr var den lite seg och det var svårt att få upp glittret ur flaskan. Här har jag tre lager och det blev aningens tjockt och ojämnt. Får testa att tunna ut den så kanske det blir bättre.



2 kommentarer:

  1. Sååå sött det här var, jag fick mitt första Darling Diva lack igår, då jag vann i en giveaway. Mycket fina och coola lack från dem. Kul med indielack.

    SvaraRadera
  2. Ja, det är roligt att ha något som inte alla har:) ser fram emot en swatch på det du vann:)

    SvaraRadera