fredag 12 juli 2013

Happy Hands Tropical Storm

Jag kan lätt konstatera att efter 15 timmars vaket tillstånd och en extremt varm dag på jobbet vill inte huvud och kropp vara med. Definitivt inte för att måla om naglarna. Ska man måla med ett gelélack måste man ha tålamod!

Bestämde att jag skulle lacka med Happy Hands Tropical Storm då Helena ville se swatch på den. Det är ett turkosfärgat gelélack med glitter i rött, blått och guld i blandade storlekar och former. 
Rejält tjock formula som jag aldrig använt innan så det var lite knöligt att måla. Glittret var rätt okej att få ut på nageln, dock lite problem med de stora röda. Här har jag tre lager av lacket men jag kan fortfarande se genom lacket. Ska nog testa med en passande basfärg nästa gång.
Överlag så gillar jag det skarpt.



1 kommentar:

  1. Gillar verkligen färgen på både basen och glittren, men tror som du att det skulle bli ännu finare över en likasinnad bas.

    SvaraRadera