måndag 2 december 2013

Celestial Cosmic Ray

Då var det åter dags för Blå Måndag och med den visar jag ett av de senaste lacken jag köpt från Edgy Polish. Jag fastnade för den härligt mörka blå Cosmic Ray från Celestial. Ett jellylack som innehåller glitter och silvrigt strängglitter.
Två lager täcker väl och det torkar relativt snabbt. Dock finns ett pyttelitet minus, strängglittret vill inte riktigt följa med upp ur flaskan. 
Lagom till att jag skulle ta kort så lyckades jag slå sönder min nagel så lite naggat i ytterkant, men bortse från det:) 



10 kommentarer:

  1. Jag är ingen fan av strängglitter, men det här var riktigt fint.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Var riktigt små strängar så det var inte så farligt:)

      Radera
  2. Nu får du sluta lägga upp så fina lack, det riktigt känns i fingrarna hur mycket jag vill ha allt!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du får titta och göra ett massköp när du kan:)

      Radera
  3. Gillar inte heller strängglitter men detta lacket var ju så jäkla snyggt

    SvaraRadera
    Svar
    1. Inte så mycket strängar som många andra kan ha, så helt kanon:)

      Radera
  4. Vilket härligt djup! o jag blundar oxå för strängglittret ;)

    SvaraRadera