fredag 12 april 2013

Holodags med Glitter Gal Not Another Red

När jag var ledig i veckan passade jag på att lacka med GG's Not Another Red inför Skimmerskuggans Holofredag. Det var sol den dagen och tur var det, vaknade upp här till snöfall. Vad hände med våren?
Det är rött men när man tittar lite närmre så känns det som att det är hallonrosa/rött. Detta lacket är lite skirt så det blev tre lager innan jag blev nöjd men det är lätthanterligt. Torkar fort med vilket är bra då det tyvärr inte går att ha ett överlack på, tappar i holo-effekten då.







4 kommentarer:

  1. Åh, det är sååå fint! Borde verkligen använda mitt eget ex... :)

    SvaraRadera
  2. Många "borde" när det kommer till lacken:) vi får göra en "Scrangie" ;-)

    SvaraRadera
  3. Gud så snyggt det här är <3 Älskar röda holos!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det enda röda holot jag hittills gillar:)

      Radera