onsdag 3 april 2013

Inglot 666

Imorse blev det en expresslackering. Hade lovat systersonen på 4 år att jag skulle ha gröna naglar idag, hans älsklingsfärg. Dessutom passade det perfekt då det är Grön onsdag som Karin från www.vackerunderbar.se  håller i.

Jag målade med ett av lacken jag införskaffade på min semester, Inglot nr666.
Ett helt nytt märke i min samling som jag blev riktigt imponerad av. Lätt att måla med, höll sig där man lade penseln utan att rinna iväg. Torkade väldigt snabbt med. Kommer klart bli fler inköp av detta.

Fick även otroliga kommentarer på vårat café av tjejen bakom disken. Hon frågade om detta var ett Gellack då det är riktigt högglansigt.





2 kommentarer:

  1. Det här var en snygg färg!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst är det. I flaskan tyckte jag att den även hade en lätt ton av blått

      Radera