torsdag 2 maj 2013

Isadora Coral Reef

Torsdag morgon och soligt ute. Skönt när man nu har några dagar ledigt. Det är fördelen med skiftarbete att man får ledigt mitt under veckan så man kan göra lite inköp och andra ärenden, behöver inte slåss med alla andra på helgen.
Nu när solen tittar fram blir jag av någon anledning sugen på starka färger så idag bär jag Isadoras Coral Reef. Ett oranget lack med en lätt ton av korall. En härlig färg som nog kommer poppa till lite extra på ett par solbrända händer.
Som vanligt är Isadoras lack lätt att måla med och täcker bra med två lager. Tillhör även den skara som älskar deras breda pensel.



6 kommentarer:

  1. Härligt att se mycket korallfärg i bloggarna nu. Man får sommarkänsla. Tror det blir superfint till sommarens brunbrända händer. :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Verkar som allt innehåller korall just nu:) men det är nog det som är sommar!

      Radera
  2. Men åh, Agneta! Ännu ett lack som jag bara MÅSTE köpa. Jag tror jag vet vad mitt presentkort på 200 kr på Åhléns kommer gå till :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det tycker jag allt du ska göra:) tur man får presentkort ibland.

      Radera
  3. Vad snyggt det här var. Somrigt och fint :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Absolut:) tror det kommer bli en favorit i år.

      Radera