onsdag 8 maj 2013

Opi Jinx

Imorse sken solen från en klarblå himmel och nu regnar det som bara den. Men det är typiskt här nere i Götet. Jag får vara glad för jag hann ta några bilder på ett helt underbart lack.
Opi' Jinx från The Bondgirls collection är ett liquid sand-lack och det första jag testar, fastän jag har några till. Någon orangekorallig färg med guldglitter i. Beroende på ljus så skiftar färgen så det är svårt att säga den rätta tonen. I solljuset ser guldglittret ut som en bädd av glöd och är helt underbart. 
Detta lack har inget överlack men det torkar otroligt snabbt. Två lager som var helt torrt på 15 minuter.
Fäller en tår redan nu när jag tänker på att behöva ta bort det. Inte för att det blir svårt utan för att jag föll handlöst för detta lack. Kan man bli kär i ett lack?



2 kommentarer:

  1. Klart man kan bli kär i ett lack! Det här var sjukt snyggt! Så jag förstår dig. :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vaknade idag och tänkte inte ens på naglarna. Känns som om det tillhör:)

      Radera