söndag 15 september 2013

Darling Diva Holiday

Söndag och här sitter man på jobbet, hade glömt att jag skulle jobba extra. Men det gör inte så mycket, grått och regnigt är det. 
Jag valde att inför dagen plocka fram Darling Divas Holiday från hennes Madonna-kollektion. Det är ett fullspäckat glitterlack, i cirklar. Alla möjliga färger slåss om uppmärksamheten:)
Tyvärr hade jag lite problem att få det jämt över nageln men man får ganska mycket glitter på. Här har jag ett lager Ddh över Orlys Liquid Vinyl.
Allt torkade rätt fort och sedan toppade jag med Seche, kan behövas två om man inte vill ha skrovlet från glittret.

4 kommentarer:

  1. Jag måste skaffa Holiday. För varje manikyr med det lacket som jag ser blir jag mer och mer sugen!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det ska du absolut:) riktig humörhöjare

      Radera
  2. Det där ser kul ut! Tror jag behöver det :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är kul:) man kan variera i oändlighet.

      Radera