måndag 16 september 2013

Depend Chameleon nr 2083

Idag är nog hösten officiellt igång i Göteborg. Blåst, regn och fallande löv. Då väntas mysiga kvällar med filt och tända ljus. 

Måndagar är det temadag, BlåMåndag. Jag valde därför att måla med Depends nya duokroma lack, nr 2083, från Chameleonserien. 
Det är ett härligt blått lack med skiftningar i lila. Vanligtvis är jag inget större fan av duokrom-lack men detta gillade jag skarpt. Lättmålat och väl täckande på två lager. Avslutade med ett lager Seche.

6 kommentarer:

  1. Superfint!!
    Detta skulle jag verkligen vilja ha :)får ta och hålla utkik....

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det gör du rätt i. Helt fantastiskt fint:)

      Radera
  2. Men oj vad tjusigt det var! Synd bara att de kostar 45 eller 49 kr flaskan... Alldeles för dyrt för mig :(

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det är en nackdel. Men ibland får man unna sig:)

      Radera
  3. Så himla fint! Undrar om det var det här jag köpte?? Kris när man inte själv vet vad man har längre.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, så har man gjort ja:) annars vankas det nog ett litet köp;)

      Radera