tisdag 30 juli 2013

Darling Diva G-Spot

Snart är juli slut och jag börjar se ett slut på stressen som jobbet innebär. Eftersom jag inte kan styra över min semester så jobbar och sliter jag för att alla andra ska kunna åka till havet. Inte det roligaste direkt. 
I takt med detta så tappade jag suget på lacken där hemma och har i perioder haft samma i en hel vecka, men igår så plötsligt vände det igen. 

Jag valde att måla med Darling Divas sköna G-Spot, bara namnet i sig lockar här:) Ett läckert lila jellylack med rött glitter i fyrkanter, hexagoner och mindre runt. Krävdes tre lager för att få det så täcka de jag ville ha det, sedan två lager Seche.
Tyvärr är det som alltid svårt att få rätt färgåtergivning på lila lack så jag gjorde mitt bästa. 


4 kommentarer:

  1. Åhh sååå ljuvligt. Det där har jag också haft ögonen på ett tag nu. Härlig färg och sen bara måste jag ha det för namnets skull också...hehe...;-)

    SvaraRadera