torsdag 4 juli 2013

Polish Revolution Surprise

Då var det torsdag igen och åter jobb. Tycker dagarna går otroligt snabbt just nu. Känns inte som att jag hinner med allt jag vill göra.
Igår kväll plockade jag fram ett av de senast inköpta lacken från Edgy Polish, Polish Revolutions Surprise. Det är ett lack med svart jellybas packat av glitter. Det är fullt av blått och lila microglitter, orange och lila hexagoner blandat med fyrkanter i blått och guld. Som ett litet fyrverkeri på naglarna.  
Jag har grundat med två lager av Orlys Liquid Vinyl, sedan ett lager av PPS. För att vara ett glitterlack tyckte jag det var lätt att applicera. Toppade med ett rejält lager Seche, så det torkade väldigt snabbt. 



2 kommentarer:

  1. Det här var grymt snyggt! Verkligen min smak.
    Sedan måste jag bara säga ett STOOOOORT TACK för gåvan du skickade till mig bara sådär. Du är ju så rar och att du kommer vilka färger jag gillar är så otroligt. Goa du, du gjorde verkligen min dag. Många kramar! ♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var så lite raringen:) ibland måste man glädja andra med:)

      Radera