torsdag 11 juli 2013

Post, post och åter post

Jag gjorde några beställningar för ett tag sedan på Etsy som jag väntat på. Idag kom dem, plus paket från Edgy Polish och Nailmail. Rena julafton blev det:)
Tidigare i veckan fick jag även ett stort gäng lack av min syster som inte ville ha kvar dem. Självklart tackar man inte nej. Upptäckte när jag packade upp att jag lyckats med något otroligt, har dubbelbeställt ett lack. Har aldrig någonsin hänt. Måste verkligen ha gillat det. Kanske åker det upp för byte i Lacka-Byt

Dessa lack var från systra min plus ett gäng Depend holo som jag nu har back-up på

Från Edgy kom Cirque queen Majesty, Happy Hands Tropical Storm och Gloss n' Sparkle Afer School Special

Köpt från Happy Hands på Etsy; Tropical Storm, Tricks Are Something A Whore Does For Money or Candy ocg I Just Blue Myself. 

Här blev det An Ostentaion of Peacocks, The Ghost of Jupiter och Capuitana El Rubi

Till sist från Nailmail
Beach-wear, First Mover, Go-To,Surfboard och Look Book

4 kommentarer:

  1. Åhhhh sååå mycket snyggt du beställt. Ser fram emot att se dessa skönheter. :-)

    SvaraRadera
  2. Massa nya fina. Tropical Storm ser mycket fin ut, den är jag nyfiken på att se swatchad.

    SvaraRadera