fredag 28 juni 2013

Back to work!!

Då var det dags att ta på sig uniformen igen. Så tråkigt, när jag har gjort min semester ska alla andra i familj och vänner nu vara lediga. Nackdelen med ett jobb där vi har rullande semesterschema.
Trött och seg start var det, började fint med att jag blandade ihop kesellan och crème fraîchen till frukosten. Urk!! 
Blir nog bättre imorgon;)

Inför dagen satt jag och kollade genom alla lacken. Kan ju inte låta dem stå orörda för alltid:) Till sist föll valet på det rosa China Glaze Passion for petals kombinerat med Mosaic Madness från samma märke, ett lack fullt av blått och svart glitter i olika storlekar. Jag har här två lager av Pfp toppat med ett lager MM. Det hade torkat rätt snabbt innan jag la på ett lager överlack.
Lite minus dock på MM, det är svårt att få med de stora svarta glittrena ur flaskan. Men allt som allt så gillade jag det.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar