fredag 21 juni 2013

Midsommarafton

Tänk vad snabbt året har gått. Var inte länge sedan det var jul och nyår. Men det är väl så det är när man blir äldre:)
För första gången på många år är jag ledig denna helg och beslutade att fira med svägerska och svåger. Det innebär en lugn helg med mat och canasta-turnering. Underbart!

Jag valde att måla med Isadoras Love Crush denna dagen, från deras Sugar Crush-kollektion. Ett lite mörkare rött lack med glitter i rosa och guld. Händer rätt mycket i lacket när man tittar lite närmre. 
Två lager som täcker väl och det torkade snabbt med en behaglig textur-yta. 

Önskar en trevlig midsommarhelg och ta det lugnt med sill och potäta;-)



4 kommentarer:

  1. Jag gillar det här lacket och jag är så förundrad över hur jag har ändrat åsikter om sandlack. De flest av dom gillar jag inte, men Isadoras och Depends tycker jag är fina.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Var skeptisk i början med men det vände när jag köpte Opi's bondtjejer. Får nog kolla in Depend med:)

      Radera
  2. Fint! Är riktigt riktigt sugen på något av dessa men tycker de r lite dyra :(

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja dem är ju det. Känns som att Opi's sandlack blir billigare i längden

      Radera