tisdag 18 juni 2013

Flormar N009

Semestertider! Helt plötsligt kom de där dagarna när kroppen stängde av helt. Brukar ta 3-4 dagar innan man får orken tillbaka. Har iallafall hunnit vara med sonen på fotbollscup under helgen och det var inte igår. 

Jag har  börjat beta av lacken jag införskaffade på min resa i mars och nu föll valet på Flormars neonlack med det spännande "namnet" N009. Har aldrig sett ett lila neonlack tidigare så jag vet inte om det är riktig neon, men en härligt stark färg är det. Det var ovanligt lätt att måla med och är man riktigt noga så kunde det täcka på ett lager. Har dock valt två här. Blev även positivt överraskad av torktiden. 


4 kommentarer:

  1. Åhhh såååå vackert, ääälskar lila och det här var ju bara sååå snyggt. :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var riktigt boom boom på naglarna:)

      Radera
  2. Mycket fin lila färg! Min kropp har stängt av fastän jag har mer än 4 veckor kvar till min semester!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Inte bra att stänga av nu. Håll ut!

      Radera