måndag 10 juni 2013

Zoya Rocky

Här blev det en paus men vad skönt det var. När det blir fullt upp i livet så tappar jag lätt intresset för nagellack. Men nu är det snart semester så då blev det roligt igen. Blev inte heller sämre när jag gjorde ett besök på Pure Cosmetic i Göteborg, de enda som säljer Zoya. När jag var inne  i lördags hade de precis ställt upp sommarens kollektion. Så förtjust jag är i blått föll valet snabbt på himmelsblåa Rocky. Ett cremelack som täcker bra med två lager och torkade hyfsat snabbt. Lyckades dock skapa små bubblor med överlacket men sånt händer. 
Hela kollektionen såg härligt somrig ut, men detta var klart min favorit.




4 kommentarer:

  1. Men hur i hela friden har jag lyckats missa din blogg i fyra månader?! Känns som jag kröp fram under en sten nu ju ^^ Jaja, nu har jag hittat hit iaf!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, har krupit lite under radarn:) du är välkommen

      Radera