onsdag 21 augusti 2013

Darling Diva Fomalhaut

Sent omsider fick jag tid till att fixa dagens inlägg. Fullt ös på jobbet, märks att folk börjat jobba igen och skolor dragit igång. Idag drog även den stora nollningstiden igång, Chalmerister överallt  och ingenstans.

I måndags fick jag paketet jag beställt från Edgy Polish. Fem nya fina lack varav ett var detta från Darling Diva, Fomalhaut. 
Detta släpptes med halloween-kollektionen 2012 och har inspirerats av den gamla filmen The Craft. Riktigt kul då det är en liten favorit hos mig:) 
Det är ett glitterlack i en svagt brun/svart bas. I hittar vi iriserande blå/grönt glitter och guldglitter. I vissa ljus och rätt vinkel kan man även se en lila färg. 
Här har jag valt att måla ett lager över en svart bas. Toppade med Seche för att få fram blinget lite extra. 
I solljus är detta lack riktigt "glödande" och man har lite svårt att sluta titta:)




6 kommentarer:

  1. Det här köpte jag också :) Ser mycket fint ut. Så nu blev man sugen på att åka hem och måla om!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Bra val:) ser fram emot dina bilder.

      Radera
  2. Åh wow, det här var ju bara sååååå läckert. Det gillar jag verkligen. :-)

    SvaraRadera