torsdag 22 augusti 2013

My Ten Friends Pew! Pew! Pew!

Idag skiner solen och det är riktigt varmt ute. Men istället så sitter jag här inne och leker med lacken. Får passa på då jag är ensam hemma.
Min käre tonårsson har fått för sig att det är sci-fi filmer och liknande som gäller nu och han springer runt här med sitt charmiga sätt och skriker Pew Pew Pew, låtsas att han skjuter laser. Så när jag hittade My Ten Friends Pew! Pew! Pew! hos Edgy Polish var jag tvungen att köpa det för namnet.

PPP är ett havsgrönt jellylack fullt av microglitter i guld, rött glitter och stora guldhexagoner. 
Först tyckte jag att det var julkänsla över det i flaskan men det var inte så dumt när det kom på naglarna. Dock så var det inte det roligaste att måla med. Tjock geleformula som inte riktigt ville torka. De största glittren klumpade ihop sig med så man får ha ett stort tålamod. Men måste erkänna att det blev riktigt fint ändå:) Jag målade med tre lager här och det täckte rätt bra.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar