tisdag 6 augusti 2013

Darling Diva Little Red Corvette

Igår kom ett litet paket från Darling Diva, hade beställt två lack från hennes Etsy-shop. Jag var "tvungen" att måla om naglarna då. Passande nog så brukar jag bära rött lack på tisdagar så självklart föll valet på den snygga Little Red Corvette. 
Ett glitterlack med en lätt rödfärgad bas. Lacket består av microglitter i rött och små hexagoner i rött och rosa. Har under dagen även anat lite lila och orange toner i det. 
Har sett att många valt att lägga detta över ett rött lack men jag valde att testa det på egen hand. Tre lager, två tunna och ett lite flödigare så blev det heltäckande. Avslutade med två lager Seche, dock äter glittret upp det så hade nog behövt ett till. Som ett glitterlack var det väldigt enkelt att måla med. 
Gillar't:)



6 kommentarer:

  1. Så fint, men än har jag inte kommit på att jag behöver detta ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det hade inte jag heller tills det satt på;-)

      Radera
  2. Älskar det här lacket! Har du testat Glitter Food från Nail Pattern Boldness. Funkar som ett skydd mellan lacket och överlacket så att det håller bättre och inte blir uppätet.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Har tyvärr inte gjort det än. Tänkte att det får bli nästa inköp:)

      Radera
  3. Oooooo sååå lääckert! Ojojoj vad jag vill ha det här lacket. :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst är det. Du skulle inte ångra dig:)

      Radera