lördag 23 november 2013

Darling Diva And Don't Fxck It Up

God morgon på er! Under den senaste tiden har jag känt att jag springer runt i ett ekorrhjul. Efter en händelse som nyligen skedde så smällde det till ordentligt i kroppen på mig. Jag insåg själv att jag står framför den där berömda väggen. Jag har tyvärr satt mig själv i sista rummet och ställt upp på allt och alla andra. Bara att inse detta och våga ta det samtalet med min arbetsledare var otroligt jobbigt, berättar aldrig för någon hur jag egentligen mår. Men nu är steget taget och det är stort, vet att det finns hjälp från jobbet och företagshälsovården även om det kommer ta tid. 

Detta med att måla naglarna blev inget kul heller men så lyckades det trilla ner ett ljuvligt lack från Darling Diva, And Don't Fxck It Up. Ett hololack med blålila skimmer som kom med hennes RuPaul-kollektion. Otroligt fint och det händer mycket beroende på ljus/mörker. Tyvärr fanns det inte någon sol här när jag fotade så det går inte att återge det rättvist. Två lättmålade lager har jag och toppade med Seche. Kanske dämpades effekten med TC. Men det är underbart och precis vad jag behövde:)



3 kommentarer:

  1. Härligt.
    Och börja sätt dig i första rummet, det är du värd. Du är en fantastisk människa som jag är otroligt glad över att jag lärt känna <3 Massor med kramar

    SvaraRadera
  2. Läckert, både på bilderna där holot inte framträder så mycket och på dom där det syns mycket :)

    SvaraRadera