torsdag 28 november 2013

Pahlish Root Beer Barrel

Hej å hå vad tiden går här. Snart december och slutet på detta året. Känns som att man inte hinner med allt man vill göra. 

Jag har haft två lack som jag under en längre tid bara ska ha. Train Underwater var det ena och idag visar jag det andra från Pahlish. Root Beer Barrel, ett brunfärgat jelly som har färgskiftande glitter i. Det skiftar i orange och grönt beroende på ljusvinkeln. Känns som fast Coca-Cola på naglarna. Jag har använt 3 lager men fläckvis kan man ändå se genom lacket, dock inte störande. Torkade rätt okej men toppade med Seche för extra speed. 


4 kommentarer:

  1. Men såååå fin, härlig brun färg. :-) Ibland kan det vara svårt med brunt på nagellack tycker jag, men denna var snygg. :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är verkligen som Cola, typ calippo-glass. Underbar färg:)

      Radera
  2. Insett att jag älskar brunt på naglarna o detta är inget undantag :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. För mig är det Cola-känslan som gör Det! Helt underbar

      Radera