onsdag 6 november 2013

Isadora Purple Crush

Vaknar upp till en riktigt krispig dag här. Det svängde rejält under natten, igår kunde jag ha bara tröja på mig. Längtar efter den riktiga vintern så man vet att man får ta på sig varmt:)
Jag skulle visat detta inlägg igår, men efter ett strul på jobbet så var jag helt slut när jag kom hem. Så det blir idag istället.

Lacket jag har är från Isadora, Purple Crush, ett av deras många sandlack. Det är ett lack som innehåller lite större glitterpartiklar som blingar till lite extra i en behaglig lila färg. Två lager som vanligt och lacket torkade ovanligt snabbt. Känns dock som att detta blir lite svårare att få bort på grund av de stora glittren. 



6 kommentarer:

  1. Såååå snyggt det här, älskar IsaDoras Sugar Crush lack. :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. De har verkligen lyckats med dessa:)

      Radera
  2. Så vackert! Älskar dess lack och måste nog skaffa mej ett lila :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, ett av varje färg måste man ha:)

      Radera