onsdag 13 november 2013

Gloss n' Sparkle Goblins Grave

Onsdag och då är det dags för Karins Grön Onsdag. Lyckades pricka in det för en gång skull:)
Idag visar jag ett lack som jag gillar skarpt, Gloss n' Sparkles Goblins Grave. Ett nästan havsgrönt lite tjockare jellylack med svart, turkost och limefärgat glitter i. Detta var nog ett av de jellys som var lätthanterligast. Inga problem med att måla med och glittret följde med bra. Har tyvärr redan glömt men tror det var 3 lager jag använde. Jag avslutade med ett lager Seche. 



6 kommentarer:

  1. Åhhh det här var ju sååååå fint. Gillar färgerna verkligen. :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Blev en lite favorit här:) härlig på många sätt.

      Radera
  2. Riktigt fint och färgen är härlig

    SvaraRadera
  3. Gloss'n Sparkle har riktigt bra formula tycker jag. Snyggt lack!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, de är kanon när man lärt sig gelén:)

      Radera