tisdag 26 november 2013

Pahlish Train Underwater

Hua mig vad kallt det var imorse på väg till jobbet. -10 grader visade bilens termometer, friskt och krispigt. Tur att man har bra vantar:)

Idag fortsätter jag med må-bra färgen, blå. Jag var bara tvungen att måla med det underbara Train Underwater från Pahlish. Ett marinblått jelly späckat med glitter i blått, grönt och lila. Även några röda stänk kan anas. Lacket är lättmålat och täcker bra, här har jag två lager. För mer djup i färgerna kan man gärna ta ett tredje. Enda nackdelen är att det äter top coat. Två lager är ett minimum. 



4 kommentarer:

  1. Åhhhh det här är ju bara såååååå vackert, me like....;-)

    SvaraRadera
  2. Nu dog jag lite.. Jag har för mig att jag äger detta.. Men tydligen inte. Skulle inte ha något emot att ha det i min samling dock. Jäkligt läckert!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men!! Då måste du skaffa det. Tror nästan att detta är kvinnans motsvarighet till mannens våta drömmar😉

      Radera