fredag 11 oktober 2013

A England Sleeping Palace

Fredag och ledig dag. Passar på att försöka få till några inlägg inför nästa veckas United in Pink som hålls av Helena och Pamsan. Känner mig lite lätt yr nu efter fyra timmar i lackångor.

Imorse sken solen här så jag var snabb med att måla med mitt nya lack, A Englands Sleeping Palace.
Ett härligt dammigt lila lack, med toner av brunt och grått i. Det är även ett hololack som nästan alla A Englands lack är. Jag har ganska många lack här ifrån och jag kan konstatera att deras underbara formula bara blir bättre och bättre. Lättmålat och snabbtorkande och fantastiskt täckande. Här har jag nämligen bara ett lager.
Får fortsätta att dyka ner i lådorna nu efter rosa lack så det blir något till kommande vecka:-)


2 kommentarer:

  1. Den var riktigt fin! :-) Ha en trevlig helg bruttan! :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack ska du ha:) jobbar dock. Trevlig helg!

      Radera