söndag 20 oktober 2013

United in Pink Nailart Sunday

Idag är vi framme vid slutet på United in Pink-veckan som Helena och Pamsan så fint tog tag i. Det är även söndag så det är Lelacks nailart Sunday.
Lelack har berättat att hon tänker skänka 20 kr per deltagare till forskningen om bröstcancer. Riktigt fint initiativ. 
Jag har nog aldrig varit med tidigare på en nailart, så det har varit många försök och tankar under veckan. Till sist slutade det med denna, en randig watermarble med en accentnagel med den klassiska rosa bandet.

Jag tackar för mig denna rosa vecka med att hedra mina änglar som förlorat kampen mot cancern och samtidigt hylla de starka människor i mitt liv som klarat sina otroliga fighter.




6 kommentarer:

  1. Väldigt fint, gillar accentnageln:)

    SvaraRadera
  2. Jättefint! Jag tyckte också att accentnageln blev himla bra...

    SvaraRadera
  3. Polkagris, blev godissugen nu ju ;) fint

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Haha, tänkte inte ens på det själv:)

      Radera