måndag 14 oktober 2013

United in Pink

Idag är det åter måndag och startskottet för United in Pink-veckan som hålls av Helena och Pamsan. Just denna månad pågår Rosa Bandet-insamling så de ville uppmärksamma detta genom att ha en rosa vecka. Det kommer visas massor av rosa lack och manikyrer runt om på nagelbloggar, även på instagram kommer det finnas bilder, då under taggen #unitedinpink.

Jag har valt att starta lite lätt då rosa lack är en bristvara här hemma. Dock så hittade jag denna från Opi, Suzi's Hungary Again! Ett mellanrosa lack som är lagom behaglig.
Två lager blev det men hade nog behövt ett tredje. Toppade med ett lager Seche.









18 kommentarer:

  1. Denna är faktiskt en liten favvorosa hos mig! Tycker den är superfin :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, den är inte direkt diskret men fin:)

      Radera
  2. Det var ju riktigt fint. T.o.m. så att jag själv kan tänka mig det. :)

    SvaraRadera
  3. En riktigt skön rosa nyans. Syns att dina ringar också är för stora nu. Du får göra som jag och ha dem i ett halsband istället. :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Behaglig! Tar jag av mig ringarna får jag lite panik:) känns som om jag går naken.

      Radera
  4. Jag är ju ingen fantast av rosa lack, men det här var helt ok.

    SvaraRadera
    Svar
    1. För att vara rosa är den väldigt fin:)

      Radera
  5. Oooh men detta gillar jag!! Lite blå toner i tror jag allt :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst är det en aningens blått, kan vara det som gör att jag gillar den:)

      Radera
  6. I love it! Har absolut inget emot när naglarna verkligen syns. ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Bryter starkt mot min "dagliga" färg:) går uniformsblå, så det piggar på.

      Radera
  7. Åh, så snyggt! varför har jag inte det här lacket..? *missnöjd*

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja varför har du inte det Elin?;) typisk din färg

      Radera
  8. Tack :)

    Denna färgen var verkligen behaglig och snygg!

    SvaraRadera