onsdag 30 oktober 2013

Opi Under The Mistletoe

Mycket jobb nu och väldigt lite tid till naglarna. Det märks här, slog sönder två av dem så det var till att korta ner alla. Ja ja, de växer snart ut igen. 
Jag passade på nu att måla med Opi's Under The Mistletoe. Ett rött jellylack med glitter i. Formulan är lite på gränsen till gelé men rätt okej. Dock så faller glittret lite platt på sina ställen, vissa partier blir tjocka på nageln. Men det stör mig inte allt för mycket. I verkligheten ser det ut som sylt på naglarna:)
Två lager har jag här som toppats med ett lager Seche. Idag hade jag nog behövt ett till då glittret känns igenom. 


8 kommentarer:

  1. Riktigt tjusigt! Rött är alltid snyggt och klassiskt. :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst är det:) man kan ändra allt med ett rött.

      Radera
  2. Detta var jag mest sugen på ur kollektionen! Jättefint! Läste att det finns ett Maybelinne lack som liknade denna, och det råkar jag ha! Haha, så mitt köpstopp kan fortsätta i lugn och ro :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vågar du låta det vara?;-) jo skönt om man känner så.

      Radera