måndag 21 oktober 2013

Opi Warm Me Up

Äntligen en ny vecka. Nä, så farligt är det inte. Vi hade ju en rosa temavecka som tog slut igår. Väldigt trevlig och ett bra syfte. Men jag var allt bra glad igår när jag fick måla med en ny färg. Gubben min skrattade gott när jag viftade med nymålade naglar:)
Jag valde att måla med mitt nyinköpta Opi's Warm Me Up som kommer med årets julkollektion. Ett härligt brunt lack med stråk av grått i. Skimret som finns i lacket ger ett brons/silversken på ytan. 
Jag hade inga problem med formulan här och har använt två lager. Kan behöva ett tredje för extra djup i det. Torkar snabbt men körde med säkert kort och toppade med Seche. 

2 kommentarer:

  1. Visst var det ganska skönt att få lacka med annat än rosa!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så skönt:) men det var ändå en trevlig vecka

      Radera