torsdag 31 oktober 2013

Halloween

Idag är det Halloween, idag och endast idag:) helgens dagar är något helt annat. Hade jag varit ledig hade det nog blivit lite mer mys av dagen men nu jobbar jag så det får bli lite halloween-naglar endast. 
Jag hade lite olika planer på vad jag skulle välja, men det slutade med denna goding från China Glaze, Howl You Doin'. Ett riktigt mörkt, murrigt lila lack med massor av glitter och microflakes. Glittret är oranget eller kopparfärgat och flakesen skiftar i blått och lila. Tyvärr är det extremt svårfotat, kameran hade svårt att bestämma fokus. 
Har här målat med två lager, väldigt duktiga kan nog klara sig med ett flödigt då det täckte väl på första. Enda nackdelen med detta är att det Äter verkligen top coat. Har två lager Seche men skulle behöva minst ett till. 


9 kommentarer:

  1. Så läckert!! :-) Ha en bra helg! <3

    SvaraRadera
  2. Ser inte så tokigt ut faktiskt, lite nyfiken blev jag på detta.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Var lite så där först, men det växte under dagen:)

      Radera
  3. Blir bara mer å mer övertygad om att jag måste ha detta lacket :) Så snyggt

    SvaraRadera
    Svar
    1. Då måste du köpa det:) verkligen snyggt

      Radera
  4. Åh detta vill jag så hemskt gärna ha!!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du får unna dig det i en egen julklapp:)

      Radera